ТҮЛЕКТЕРГЕ АРНАЛҒАН АҚПАРАТ
Кешенді тестілеу нәтижелерін бағалау тестілеу нәтижелерін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың балдық-рейтингтік жүйесіне көшіру кестесінде келтірілген мынадай шәкіл бойынша жүзеге асырылады. Егер білім алушы кемінде 25 балл жинаса, бұл ретте "Пәндік білім" блогы бойынша кемінде 15 балл, "оқыту әдістемесі" блогы бойынша кемінде 10 балл жинау қажет болса, емтихан өтті деп есептеледі.
Тестілеу нәтижелерін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың балдық-рейтингтік жүйесіне ауыстыру кестесі |
||||
Тестілеу нәтижелері бойынша балдар /Баллы по результатам тестирования |
Балдардың пайыздық баламасы / Процентный эквивалент баллов |
Балдардың сандық эквиваленті/Цифровой Эквивалент баллов |
Әріптік жүйе бойынша бағалау/ Оценка по буквенной системе |
Дәстүрлі жүйе бойынша баға/Оценки по традиционной системе |
50 |
100 |
4,0 |
А |
Өте жақсы/отлично |
49 |
98 |
4,0 |
А |
|
48 |
96 |
4,0 |
А |
|
47 |
94 |
3,67 |
А- |
|
46 |
92 |
3,67 |
А- |
|
45 |
90 |
3,67 |
А- |
|
44 |
88 |
3,33 |
В+ |
Жақсы/хорошо |
43 |
86 |
3,33 |
В+ |
|
42 |
84 |
3,0 |
В |
|
41 |
82 |
3,0 |
В |
|
40 |
80 |
3,0 |
В |
|
39 |
78 |
2,67 |
В- |
|
38 |
76 |
2,67 |
В- |
|
37 |
74 |
2,33 |
С+ |
|
36 |
72 |
2,33 |
С+ |
|
35 |
70 |
2,33 |
С+ |
|
34 |
68 |
2,0 |
С |
Қанағаттанарлық/ удовлетворительно |
33 |
66 |
2,0 |
С |
|
32 |
64 |
1,67 |
С- |
|
31 |
62 |
1,67 |
С- |
|
30 |
60 |
1,67 |
С- |
|
29 |
58 |
1,33 |
D+ |
|
28 |
56 |
1,33 |
D+ |
|
27 |
54 |
1,0 |
D |
|
26 |
52 |
1,0 |
D |
|
25 |
50 |
1,0 |
D |
|
24-0 |
49 |
0 |
F |
Қанағаттандырылмаған/ не удовлетворительно |
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ТӘРБИЕЛЕУ ЖӘНЕ ОҚЫТУ ПЕДАГОГИКАСЫ
Кешенді тестілеу нәтижелерін бағалау тестілеу нәтижелерін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың балдық-рейтингтік жүйесіне ауыстыру кестесінде келтірілген мынадай шәкіл бойынша жүзеге асырылады. Егер білім алушы кемінде 13 балл жинаса, бұл ретте "мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың МЖМБС және ТУПЛ және ТУПР білімі" блогы бойынша кемінде 7 балл, "мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту әдістемесі және жас психологиясы" блогы бойынша кемінде 6 балл жинау қажет.
Тестілеу нәтижелерін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың балдық-рейтингтік жүйесіне ауыстыру кестесі |
||||
Тестілеу нәтижелері бойынша балдар /Баллы по результатам тестирования |
Балдардың пайыздық баламасы / Процентный эквивалент баллов |
Балдардың сандық эквиваленті/Цифровой Эквивалент баллов |
Әріптік жүйе бойынша бағалау/ Оценка по буквенной системе |
Дәстүрлі жүйе бойынша баға/Оценки по традиционной системе |
50 |
100 |
4,0 |
А |
Өте жақсы/отлично |
49 |
98 |
4,0 |
А |
|
48 |
96 |
4,0 |
А |
|
47 |
94 |
3,67 |
А- |
|
46 |
92 |
3,67 |
А- |
|
45 |
90 |
3,67 |
А- |
|
44 |
88 |
3,33 |
В+ |
Жақсы/хорошо |
43 |
86 |
3,33 |
В+ |
|
42 |
84 |
3,0 |
В |
|
41 |
82 |
3,0 |
В |
|
40 |
80 |
3,0 |
В |
|
39 |
78 |
2,67 |
В- |
|
38 |
76 |
2,67 |
В- |
|
37 |
74 |
2,33 |
С+ |
|
36 |
72 |
2,33 |
С+ |
|
35 |
70 |
2,33 |
С+ |
|
34 |
68 |
2,0 |
С |
Қанағаттанарлық/ удовлетворительно |
33 |
66 |
2,0 |
С |
|
32 |
64 |
1,67 |
С- |
|
31 |
62 |
1,67 |
С- |
|
30 |
60 |
1,67 |
С- |
|
29 |
58 |
1,33 |
D+ |
|
28 |
56 |
1,33 |
D+ |
|
27 |
54 |
1,0 |
D |
|
26 |
52 |
1,0 |
D |
|
25-13 |
50 |
1,0 |
D |
|
12-0 |
49 |
0 |
F |
Қанағаттандырылмаған/ не удовлетворительно |
АРНАЙЫ ПЕДАГОГИКА
Кешенді тестілеу нәтижелерін бағалау тестілеу нәтижелерін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың балдық-рейтингтік жүйесіне ауыстыру кестесінде келтірілген мынадай шәкіл бойынша жүзеге асырылады. Егер білім алушы кемінде 20 балл жинаса, бұл ретте "Арнайы педагогика" блогы бойынша кемінде 10 балл, "арнайы психология" блогы бойынша кемінде 10 балл жинау қажет болса, емтихан өтті деп есептеледі.
Арнайы педагогика |
||||
Тестілеу нәтижелері бойынша балдар /Баллы по результатам тестирования |
Балдардың пайыздық баламасы / Процентный эквивалент баллов |
Балдардың сандық эквиваленті/ Цифровой Эквивалент баллов |
Әріптік жүйе бойынша бағалау/ Оценка по буквенной системе |
Дәстүрлі жүйе бойынша баға/Оценки по традиционной системе |
40 |
100 |
4,0 |
А |
Өте жақсы/отлично |
39 |
98 |
4,0 |
А |
|
38 |
95 |
4,0 |
А |
|
37 |
93 |
3,67 |
А- |
|
36 |
90 |
3,67 |
А- |
|
35 |
88 |
3,33 |
В+ |
Жақсы/хорошо |
34 |
85 |
3,33 |
В+ |
|
33 |
83 |
3,0 |
В |
|
32 |
80 |
3,0 |
В |
|
31 |
78 |
2,67 |
В- |
|
30 |
75 |
2,67 |
В- |
|
29 |
73 |
2,33 |
С+ |
|
28 |
70 |
2,33 |
С+ |
|
27 |
68 |
2,0 |
С |
Қанағаттанарлық/ удовлетворительно |
26 |
65 |
2,0 |
С |
|
25 |
63 |
1,67 |
С- |
|
24 |
60 |
1,67 |
С- |
|
23 |
58 |
1,33 |
D+ |
|
22 |
55 |
1,33 |
D+ |
|
21 |
53 |
1,0 |
D |
|
20 |
50 |
1,0 |
D |
|
19-0 |
49 |
0 |
F |
Қанағаттандырылмаған/ не удовлетворительно |
ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ
Кешенді тестілеу нәтижелерін бағалау тестілеу нәтижелерін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың балдық-рейтингтік жүйесіне ауыстыру кестесінде келтірілген мынадай шәкіл бойынша жүзеге асырылады. Егер білім алушы кемінде 15 балл жинаса, бұл ретте "оқыту әдістемесі" блогы бойынша кемінде 10 балл, "Психология" блогы бойынша кемінде 5 балл жинау қажет болса, емтихан өтті деп есептеледі.
Педагогика және психология |
||||
Тестілеу нәтижелері бойынша балдар /Баллы по результатам тестирования |
Балдардың пайыздық баламасы / Процентный эквивалент баллов |
Балдардың сандық эквиваленті/ Цифровой Эквивалент баллов |
Әріптік жүйе бойынша бағалау/ Оценка по буквенной системе |
Дәстүрлі жүйе бойынша баға/Оценки по традиционной системе |
30 |
100 |
4,0 |
А |
Өте жақсы/ отлично |
29 |
97 |
4,0 |
А |
|
28 |
93 |
3,67 |
А- |
|
27 |
90 |
3,67 |
А- |
|
26 |
87 |
3,33 |
В+ |
Жақсы/ хорошо |
25 |
83 |
3,0 |
В |
|
24 |
80 |
3,0 |
В |
|
23 |
77 |
2,67 |
В- |
|
22 |
73 |
2,33 |
С+ |
|
21 |
70 |
2,33 |
С+ |
|
20 |
67 |
2,0 |
С |
Қанағаттанарлық/ удовлетворительно |
19 |
63 |
1,67 |
С- |
|
18 |
60 |
1,67 |
С- |
|
17 |
57 |
1,33 |
D+ |
|
16 |
53 |
1,0 |
D |
|
15 |
50 |
1,0 |
D |
|
14 |
49 |
0 |
F |
Қанағаттандырылмаған/ не удовлетворительно |